חברת YCD, המפתחת טכנולוגיה ומספקת פתרונות אודיו-ויזואליים של ניהול חווית לקוח בנקודות מכירה, תיתן את חסותה לאירועי יום האדריכל הישראלי האירוע הגדול והמרכזי בענף האדריכלות ועיצוב הפנים שיתקיימו ב-2-3 ביולי במרכז הקונגרסים "ואהל" בבר-אילן. באירוע צפויים להשתתף אלפי אדריכלים ומעצבי פנים, יזמי נדל"ן ומתכננים.
"היום בתכנון של בית העסק חייבים לחשוב מראש על חווית הלקוח והעצמתה" אומרת רחלי שלו, מנהלת פתרונות מתקדמים בחברת YCD, "אדריכלים רבים כיום רואים שילוב של מסכים בתכנון כחלק אורגני מהתכנון עצמו, המחמאה הכי גדולה שקיבלנו היא שמעצבים מחשיבים את הטכנולוגיה שלנו כ'פלסטלינה' ביד היוצר- מה שפעם היה מגבלה היום מהווה הזדמנות ליישומים שטרם נראו. בנייה נכונה של מערכת חוויית לקוח מונעת טכנולוגיה, משמעותה לדעת ולהבין את הצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים ואז לספק אותם בדרך החכמה והיעילה ביותר. בנוסף, חשוב לבחון את המטרות של החברה עצמה; האם היא רוצה תורים קצרים יותר? שביעות רצון לקוחות? קבלת פנים מרשימה בכניסה? בהתאם לכך תתקבל ההחלטה על הסביבה וההוצאה לפועל באמצעות הטכנולוגיה ההולמת."
חברת YCD מתמחה במתן פתרונות משולבים של ניהול תוכן דיגיטלי ובניית מערכי שיווק ומיתוג בנקודות מכירה. החברה הוקמה ב-1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי. באמצעות פתרונות תוכנה ומדיה מתקדמים, מציעה החברה שירותי ניהול מערכי שיווק ממוקדים תוך קבלת תשואה מדידה מנקודות המכירה והעשרת חווית הלקוח. החברה פועלת בישראל, אירופה, ארה"ב, המזרח הרחוק ואוסטרליה. בין לקוחותיה: בנק דיסקונט, מוטורולה, רשת הולמס פלייס, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת מקדונלדס, ארקפה, רשת אלדו, מנגו, הוגו בוס, ורשת המסעדות Nobu של השחקן רוברט דה נירו.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il